keluargaku... my family

assalamualaikum.. selamat sejahtera rakyat di bumi.. saya di marikh ni sihat ja.. chewah..

gambar diatas adalah sekumpulan.. cheh.. taklah.. gambar diatas adalah gambar aku dan keluarga besarku sempena Hari Keluarga Hj Maralim Kamsidin..


saya tak ingat tarikh tapi yang pasti dibuat pada hari raya ketiga ka keempat.. sangat tak ingat..

memandangkan ini adalah yang pertama kali kami adakan.. jadi, mungkin ada beberapa ahli yang tidak dapat datang..
yang sedap tu ada daging kambing bakar.. atau bahasa yang lebih sedap BBQ... 
ni yang lapar ni cerita pasal kambing.. hehe

aku sertakan sekali muka-muka mereka ya.. 







setiap keluarga diberi tema warna.. keluarga aku tema warna krim.. ter-fit baju aku.. uish..
yang pasti makanan banyaklah.. mana boleh sikit.. dan sedap ya.. kambing tu sedap.. 
lupa mau bagitau hari keluarga ni tahun lepas dibuat.. gilanya, sekarang baru di post.. 
yang lagi hebat tu... kami masuk tv.. haha.. nda la lama, kejap ja di rtm.. mau tengok? 
sila.. sila..


video ni diambil menggunakan telefon bimbit oleh pakcik aku.. dia rakam dari tv1 tu.. 
tahun ni kami akan buat lagi dilokasi yang berbeza.. tema warna? hurm.. tak pasti lagi.. sebab aku tak pergi mesyuarat keluarga.. hehe.. yang aku nantikan hanya makanan.. hehe

baru-baru ni aku siap buat group lagi tu di facebook khusus untuk keluarga kami ni.. manatau mau mengumpat.. astaghfirullah.. 

Ulasan