game : Hidden Object Crosswords (full version-free)

assalamualaikum... bertemu kembali di hari yang indah dengan kesihatan kurang memuaskan ini..
aku mencari sebuah game.. uiseh.. iaitu Hidden Object Crosswords..
tu dia... mana cukup ni.. aku bagi lagi...





Game Features: 
• Challenging Riddles 
• Exciting Puzzles 
• Solve Hidden Object Crossword!

System Requirements: 
• CPU: 1.0 GHz 
• RAM: 1024 MB 
• DirectX: 9.0 
• Hard Drive: 97 MB


macam menarik ja game hidde3n object crosswords ni.. macam biasalah aku akan cari yang full version..
asyik terjumpa trial ja.. tapi aku berjaya menyelongkar dan menjumpai link untuk muat turun. (free) ...
kalau korang nak tau.. aku hanya akan bagi link untuk muat turun game kesukaan aku ja.. tapi akan aku cuba untuk beri link game yang menarik..
tapi memandangkan aku suka game jenis 'puzzle' jadi harap bersabar ja la..
aku pernah main game bunuh zombie(suatu ketika dahulu)
mungkin lain kali, aku cari game 'tu' pula..

(permainan ini memerlukan anda mencari objek yang telah disediakan disuatu ruang dengan bantuan 'silangkata' dan rama-rama bercahaya yang mana jika anda tekan rama-rama itu akan memberi anda huruf bagi silangkata untuk sesuatu objek)

semua kredit diberikan kepada : http://freefullpcgamesdownload.com/2011/01/hidden-object-crosswords.html/
tapi kalau kamu buka akan ada survey yang kamu kena buat. dan kesemuanya memerlukan duit / kredit..

kalau kamu pergi link ini  => http://www.playdownstation.com/2011/01/hidden-object-crosswords.html

ada dua bahagian untuk muat turun. 1) download terus dan akan membawa kamu ke link yang pertama iaitu freefullpcgamesdownload. 2) muat turun melalui fail zip.
aku bagi peringatan awal sebab fail zip berkemungkinan ada 'adware generic'

atau kalau susah sangat.. link ni akan membawa anda terus ke akaun 4shared aku bagi memudahkan kamu..
=> HiddenObjectCrosswords.rar

Ulasan

walnut_walrus berkata…
Thanks. udah lama ku x main games sejak dh bekerja nih. heheheee...
baru nk try games kamu nih.
=D
elieynz berkata…
cuba-cubalah..