pengikut ke-100

akhirnya setelah sekian lama menanti pengikut saya sudah mencecah 100.. kepada semua pengikut saya saya ucapkan jutaan terima kasih yang tidak terhingga kepada anda semua.. insyaallah saya juga nak buat 'pertandingan' tapi tidak sekarang sebagai tanda penghargaan saya.. tapi buat masa ini saya beri penghargaan saya kepada sanusi azhar 
wah, besar tu.. hehe.. kepada azhar, awak boleh letak gambar ni ditepi blog awak, dan awak boleh juga kalau tak mau letak. tak ada paksaan... terima kasih ya azhar sebab sudi ikuti blog saya yang tak seberapa ni..

mungkin kamu semua tak tahu tapi saya buat blog ni dari tahun 2008.. hehe jangan terkejut tapi memandangkan ilmu dan idea saya pada ketika itu agak terhad jadi blog ni tergendala selama setahun lebih.. dan saya pegang azam untuk memperbanyakkan idea.. hendak seribu daya tak hendak seribu dalih kan? akhirnya saya kembali ke blog ni ... saya cari, jelajah di web akhirnya dapat jadikan blog saya macam sekarang. yaa masih tidak seberapa berbanding yang lain tapi syukur .. ia atas usaha tanpa meniru mana pihak... setakat belajar cara sahaja ya... tu pun saya cuba belajar sendiri..

kepada semua pengikut saya.. saya amat menghargai pilihan kamu semua untuk mengikuti blog saya.. terima kasih...

sekian nukilan kasih sayang dari saya...

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
huhu..thanks nanti sy ambik ok...cantik
iwan_dextrous berkata…
hhihi..sory r saya x ad pulak nk buat banner utk awk kn..hihiihi
Cinoi Lavigne berkata…
hai, saya drop by cni,
"tapi memandangkan ilmu dan idea saya pada ketika itu agak terhad jadi blog ni tergendala selama setahun lebih"
klu adik teruskan saja pada masa 2008 tu mesti wayy better lagi dari ni kan (bukan bermakna skrg x bagus, its a nice job),experience is the best teacher. blog ni paling utama ISI nya. jgn lari dr tu jak.
just my 2cent. sharing is caring.
elieynz berkata…
azhar: sama2/.. maaf ya biasa ja gambar tu..

iwan: apalah.. tak ada pun tak apa.. saya tak kisah.. awak dah buat entri khas pun dah okay..tak payah nak minta maaf...

cinoi: ya.. tu memang betul.. campur malas juga tu sebenarnya tu lah tergendala.. tapi terima kasih ya... saya suka komen tak kira kritikan atau membina.. saya hargainya..
sudirman berkata…
sya yang ke 104..heheheh..tq selalu komen my entri..anda komen saya jejak..heheheh
elieynz berkata…
sudirman: sama-sama ya...
Asrul "iLham" Sany berkata…
tahniah, i nye blum agi cecah 100...

;)
elieynz berkata…
asrul: terima aksih ya.. alah.. teruskan ja.. sampai juga tu..