Mengenai Saya

Foto saya

Hanya seorang wanita yang biasa, dengan kerja yang biasa, belum ada bakat yang luar biasa dengan minat yang biasa. Jadi, biasa-biasakanlah diri menjenguk blog biasa ini.
sila-silalah 'suka' dengan blog facebook saya: https://www.facebook.com/elieynzBlog
sebahagian daripada wsb mania community (we are sabahan blogger mania) http://wearesabahanbloggermania.blogspot.com/
jemputlah ke laman twitter saya:https://twitter.com/elieynzlin
harap anda-anda tak sesat dalam blog saya, silalah datang lagi ya. Jangan lupa komen yang membina.

Rabu, 5 Januari 2011

hanya simple-dimple-mimple ja...

            assalamualaikum... hehehe.. sihatkah? syukur.. bagus... bagus.. amalkan selalu.. sekarang ni pada ketika ini tak nak post yang formal.. biasa-biasa ja sekali sekaliun.. hehe.. apa yang koranbg buat hari ni? ada yang istimewa @ lain dari yang lain? kongsi2 lah.. hari ni aku ada ujian psikometrik di ums sabah.. huhu.,. ni pertama kali seumur hidup ni pegi ujian macam ni.. semangat ada, takut lebih ada, gementar jangan cerita la. jadi siap-siap dah aku cuti sengaja nak masa rehat lebih tapi trak lebih juga sebab dari jam 6.50am pegi kk (bandar) sampai jam 11am baru sampai rumah juga. barulah terkial-kial nak cuci kain.. ginilah jadinya lau tangguh melulu, padan ngan muka sendiri.. keh keh keh..


       sibuk betul ni dari pagi tu, mula pergi hantar abang sekali ambil bapa, bawa mama pergi punch card siap-siap sebab nak ajak sarapan sama-sama di asia city 'kedai kopi happy 2' hehe.. promote jap, pastu hantar bapa pergi kerja pula, barulah hantar mama, isi minyak kereta sebab simbol minyak tu dah blink2 ja.. dari tu gi tai yang di segama nak cari majalah dewan sastera dan tunas cipta tapi jadinya beli surat khabar, kalendar 2011 dan buku nota kecik, gi tong nam bookstore di jalan gaya pulak baru jumpa dewan sastera tapi tunas cipta tak ada sebab tak laku, ada juga beli buku cerita untuk adik sebab budak yang suka komik tak suka buku cerita yang banyak perkataan. jadi aku beli buku kanak-kanak yang gambar sekali dengan perkataan la supaya dia tak ada alasan tak nak baca lagi. kena usaha lau nak pupuk sikap suka membaca pada dirinya.. chewah.. dari sana terus balik rumah sebab duit dah banyak keluar.. hehe singgah di kedai taman jumbo sebab nak reload digi broadband yang sedang pakai ni.. ingatkan nak terus gi cyber cafe nak print surat tapi bapa pesan suruh beli daging di kedai pei lee pulak jenama 'alana'.., promote lagi.. keh keh.. baru hantar daging bertuah tu gi kepayan pulak dan claim duit, baru balik gi kedai taman jumbo nak gi cyber cafe tapi ada yang tutup dan komputernya rosak, nasib baik kedai jumbo copy ka apa namanya tu boleh print yang dari pendrive punya (surat tu untuk bawa pergi ujian psikometrik) barulah terus balik, cuci muka (dah mandi awal lagi ya), tukar baju sebab kepanasan baru tu cuci kain dan yang aku wat sekarang ni.. taip-taip.. fuh.. kalah-kalah diary .. hahaha.. moga mata anda tak juling atau pening membaca...

Tiada ulasan: