Mengenai Saya

Foto saya

Hanya seorang wanita yang biasa, dengan kerja yang biasa, belum ada bakat yang luar biasa dengan minat yang biasa. Jadi, biasa-biasakanlah diri menjenguk blog biasa ini.
sila-silalah 'suka' dengan blog facebook saya: https://www.facebook.com/elieynzBlog
sebahagian daripada wsb mania community (we are sabahan blogger mania) http://wearesabahanbloggermania.blogspot.com/
jemputlah ke laman twitter saya:https://twitter.com/elieynzlin
harap anda-anda tak sesat dalam blog saya, silalah datang lagi ya. Jangan lupa komen yang membina.

Selasa, 25 Januari 2011

cinta

angan padamu ku akur,
jasad bertabur tidakkan hancur,
kau ku sisipkan ditepi,
tak inginku paling walau sekilas,
khianatmu mencuriga dan meluka,

hati mencuriga nilai,
tertiarap nyawa dilangitmu,
mana kuasa perintah,
tidak bersambungkah lidah pada suara,
sunyi tika mata memandang dunia,
hendak ditudingkan pada siapa,
mereka berpaling dari semua,
umpama Lahirnya tiada timbang,
dosa pahala ada ibarat tiada


harus sampai bila,
darah mengalir dibumi bertuah,
tiada baukah lagi,
kain itu dicaci dicerca,
pada tindakan tanpa fikir,
hanya keluh dan hampa,
moga minda dibawah sedar.

8 ulasan:

nelly berkata...

i like this .

elieynz berkata...

nelly: thanks... terima kasih ya..

Encik MamaT berkata...

berbakatnya.. :)

MD.EHSAN berkata...

cantik puisi ini secantik orgnya juga hehehe

mY HeArT wiLL gO On berkata...

beshhh....... :)

elieynz berkata...

terima kasih ya pada semua.. hehe..

Tanpa Nama berkata...

sgt berbakat

elieynz berkata...

tanpa nama: terima kasih ya..