AKU , BEN ASHAARI dan ELEE MARDIANA - mari beramal

assalamualaikum... saya terpanggil untuk buat entri ni sebab nak sokong usaha saudari 'elee' yang menyumbangkan royaltinya untuk beramal...
SHAH ALAM: Mangsa renjatan kabel elektrik yang melecur hampir 35 peratus tubuhnya kini serba salah mahu membenarkan kedua-kedua tangannya dipotong atau membiarkannya terus kehitaman akibat dijangkiti kuman.Muhammad Hairuman Miskon, 22, pelajar kolej swasta di Kuala Selangor terkena renjatan ketika mengambil upah mengait kelapa sawit di Jalan Masjid Baru, Tanjung Karang pada 26 November tahun lalu.(petikan daripada berita harian online)
Akibat kejadian itu, Mohd. Shah, 23, mengalami kecacatan kekal pada dubur dan pundi kencingnya yang menyebabkan keluarganya terpaksa mengeluarkan perbelanjaan tambahan bagi membeli ubat dan peralatan berkaitan.(petikan dari berita utusan online)

sedihkan keadaannya... jadi apa lagi? kalau nak turut sama membantu saudari 'elee' silalah ke => sini dah baca? pada yang sudi dan berkemampuan silalah beli novel saudari elee atau pun paling tidak kita doakan keselamatannya, dimudahkan penderitaannnya dan ditempatkan dalam golongan yang beriman.. 

yang penting bukan berapa besar sumbangan anda tapi keikhlasan anda dalam menyumbang...

Ulasan